Z pomocą lokalnym przedsiębiorcom
Epidemia COVID-19 to wielkie wyzwanie dla przedsiębiorców. W tym trudnym okresie warto wspierać zwłaszcza tych małych, lokalnych. Dlatego – łącząc siły z Fundacją im. Pawła Włodkowica –w jeden z listopadowych poniedziałków wybraliśmy się na zakupy do miejsca prowadzonego z pasją: Manufaktury Chleba „Pajda” na warszawskim Targówku. Zakupione wypieki trafiły do jednego z warszawskich domów dziecka.
Manufaktura Chleba „Pajda” to niewielka piekarnia działająca na warszawskim Targówku (ul. Montwiłłowska 1) od ponad roku. Jej właścicielami są Maria i Paweł Tkaczuk. Jak mówią, prowadzenie biznesu w dobie pandemii jest nie lada wyzwaniem. - Naszymi klientami były na przykład - cieszące się bardzo dobrą renomą - restauracje. Niestety, właścicielom nie udało się utrzymać biznesu podczas wprowadzonych, jesiennych obostrzeń – mówi Maria Tkaczuk.
To właśnie tę warszawską piekarnię poprosiliśmy o przygotowanie wypieków, które smakowałyby dzieciom. I w ten oto sposób aromatyczne brioszki z kremem truskawkowym i muffiny z malinami, łącznie 200 sztuk, trafiły wprost na podwieczorek do podopiecznych jednego ze stołecznych domów dziecka.
- Cieszymy się, że udało się zrobić trochę dobrego – mówi Grzegorz Woch, Kierownik ds. marketingu i PR w firmie GPM „Vindexus” S.A. - Po pierwsze, wsparliśmy lokalnego przedsiębiorcę. W dobie pandemii tym małym firmom jest szczególnie trudno. Po drugie – sprawiliśmy choć trochę słodkiej radości dzieciom, a to bezcenne. Mogę zapewnić, że to nie ostatnia tego typu akcja – podsumowuje Grzegorz Woch.
Podziekowania.pdf
Zapraszamy do zapoznania się z galerią.
Galeria zdjęć
Manufaktura Chleba „Pajda” to niewielka piekarnia działająca na warszawskim Targówku (ul. Montwiłłowska 1) od ponad roku. Jej właścicielami są Maria i Paweł Tkaczuk. Jak mówią, prowadzenie biznesu w dobie pandemii jest nie lada wyzwaniem. - Naszymi klientami były na przykład - cieszące się bardzo dobrą renomą - restauracje. Niestety, właścicielom nie udało się utrzymać biznesu podczas wprowadzonych, jesiennych obostrzeń – mówi Maria Tkaczuk.
To właśnie tę warszawską piekarnię poprosiliśmy o przygotowanie wypieków, które smakowałyby dzieciom. I w ten oto sposób aromatyczne brioszki z kremem truskawkowym i muffiny z malinami, łącznie 200 sztuk, trafiły wprost na podwieczorek do podopiecznych jednego ze stołecznych domów dziecka.
- Cieszymy się, że udało się zrobić trochę dobrego – mówi Grzegorz Woch, Kierownik ds. marketingu i PR w firmie GPM „Vindexus” S.A. - Po pierwsze, wsparliśmy lokalnego przedsiębiorcę. W dobie pandemii tym małym firmom jest szczególnie trudno. Po drugie – sprawiliśmy choć trochę słodkiej radości dzieciom, a to bezcenne. Mogę zapewnić, że to nie ostatnia tego typu akcja – podsumowuje Grzegorz Woch.
Podziekowania.pdf
Zapraszamy do zapoznania się z galerią.
Galeria zdjęć