KSIĘGOWA/KSIĘGOWY DS. OBSŁUGI ZATRUDNIENIA
KSIĘGOWA/KSIĘGOWY DS. OBSŁUGI ZATRUDNIENIA
Główne zadania:
- Kompleksowa obsługa płacowa pracowników;
- Wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego;
- Sporządzanie raportów płacowych;
- Rozliczanie i ewidencjonowanie czasu pracy, urlopów i zwolnień lekarskich;
- Przygotowywanie deklaracji i dokumentacji na rzecz ZUS, US oraz innych instytucji;
- Zadania bieżące związane z obsługą przedsiębiorstwa i jego pracowników;
- Archiwizowanie i porządkowanie dokumentów oraz koordynowanie ich obiegu.
Od kandydatów oczekujemy:
- Wykształcenia minimum średniego;
- Znajomości programu MS Excel;
- Doświadczenia w zakresie programów finansowo-księgowych;
- Bardzo dobrej znajomości prawa pracy, przepisów dotyczących ubezpieczeń społecznych oraz zagadnień podatkowych;
- Odpowiedzialności za jakość i terminowość realizowanych zadań;
- Bardzo dobrej organizacji czasu pracy;
- Wysokiej kultury osobistej i zaangażowania;
- Umiejętności pracy w zespole;
- Komunikatywności.
Mile widziane:
- Ukończenie specjalistycznych kursów księgowych;
- Status studenta lub absolwenta wydziałów ekonomicznych (finansów, rachunkowości lub zarządzania);
- Znajomość języka angielskiego.
Oferujemy:
- Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy zlecenia lub umowy o pracę;
- Wsparcie rozwoju zawodowego (kursy, szkolenia, awanse);
- Możliwość zaliczenia praktyk studenckich;
- Program poleceń pracowniczych – szansa na dodatkową gratyfikację za aktywność i inicjatywę;
- Pracę w firmie, która odnosi sukcesy na polskim rynku od blisko 30 lat, działając na perspektywicznym rynku usług finansowych.
Prosimy o zamieszczenie zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji. Zastrzegamy sobie prawo skontaktowania się z wybranymi kandydatami.
Aplikuj na to stanowisko
MŁODSZY PRAWNIK W BIURZE WIERZYTELNOŚCI SPECJALNYCH
MŁODSZY PRAWNIK W BIURZE WIERZYTELNOŚCI SPECJALNYCH
Główne zadania:
- Sporządzanie pism procesowych i opinii prawnych;
- Analizowanie i kompletowanie akt spraw sądowych;
- Analizowanie sytuacji prawnej i faktycznej prowadzonych spraw;
- Kontaktowanie się z organami wymiaru sprawiedliwości;
- Reprezentowanie Spółki w kontaktach z podmiotami zewnętrznymi.
Nasze wymagania:
- Ukończone studia prawnicze;
- Rozpoczęta aplikacja prawnicza;
- Chęć podejmowania ambitnych zadań, które obejmują różnorodne dziedziny prawa;
- Bardzo dobra organizacja czasu pracy;
- Odpowiedzialność za jakość i terminowość realizowanych zadań;
- Skrupulatność i punktualność;
- Wysoka kultura osobista i zaangażowanie.
Mile widziane:
- Praktyka zdobyta w sądzie, urzędzie lub kancelarii;
- Aplikacja przygotowująca do zawodu radcy prawnego;
- Znajomość prawa cywilnego, karnego, procedury cywilnej i karnej i prawa upadłościowego;
- Umiejętność obsługi systemów prawnych np. Lex, Legalis.
Oferujemy:
- Pracę w firmie, która odnosi sukcesy na polskim rynku od ponad 25 lat, działając na perspektywicznym rynku usług finansowych;
- Środowisko pracy sprzyjające rozwojowi;
- Pracę nad skomplikowanymi i wieloaspektowymi sprawami;
- Po okresie próbnym możesz liczyć na umowę o pracę na czas nieokreślony;
- Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę – preferujemy długotrwałą współpracę;
- Stałe wynagrodzenie i regularne premie;
- Pracę od poniedziałku do piątku, w godz. 9:00-17:00;
- Poszanowanie work-life balance;
- Program poleceń pracowniczych – szansa na dodatkową gratyfikację za aktywność i inicjatywę;
- Dofinansowanie do wypoczynku.
Prosimy o zamieszczenie zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji. Zastrzegamy sobie prawo skontaktowania się z wybranymi kandydatami.
Aplikuj na to stanowisko
MŁODSZY SPECJALISTA/SPECJALISTA W BIURZE OBSŁUGI KLIENTA
MŁODSZY SPECJALISTA/SPECJALISTA W BIURZE OBSŁUGI KLIENTA
Główne zadania:
- Obsługa połączeń telefonicznych wychodzących i przychodzących;
- Prowadzenie negocjacji telefonicznych w sprawie spłaty zobowiązań;
- Zawieranie porozumień z dłużnikami;
- Udzielanie informacji na temat możliwości spłaty zobowiązań;
- Motywowanie dłużników do spłaty i monitorowanie realizacji harmonogramu spłat.
Nasze wymagania:
- Minimum średnie wykształcenie;
- Samodzielność i systematyczność;
- Bardzo dobra organizacja czasu pracy;
- Odpowiedzialność za jakość i terminowość realizowanych zadań;
- Wysoka kultura osobista i zaangażowanie.
Mile widziane:
- Doświadczenie na podobnym stanowisku;
- Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta;
- Umiejętność obsługi komputera w stopniu podstawowym;
- Znajomości programu MS Excel w stopniu podstawowym.
Oferujemy:
- Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę – preferujemy długotrwałą współpracę;
- Stałe wynagrodzenie i regularne premie;
- Pracę od poniedziałku do piątku;
- Wolne weekendy;
- Poszanowanie work-life balance;
- Po okresie próbnym możesz liczyć na umowę o pracę na czas nieokreślony;
- Program poleceń pracowniczych – szansa na dodatkową gratyfikację za aktywność i inicjatywę;
- Dofinansowanie do wypoczynku;
- Pracę w biurze przy Grochowskiej, z doskonałym dojazdem również komunikacją miejską;
- Pracę w firmie, która odnosi sukcesy na polskim rynku od ponad 25 lat, działając na perspektywicznym rynku usług finansowych.
Prosimy o zamieszczenie zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji. Zastrzegamy sobie prawo skontaktowania się z wybranymi kandydatami.
Aplikuj na to stanowisko
SPECJALISTA HELPDESK
SPECJALISTA HELPDESK
Główne zadania:
- Wsparcie użytkowników w pracy z aplikacjami wykorzystywanymi w firmie;
- Rejestracja i obsługa zgłoszeń serwisowych;
- Instalacja sprzętu komputerowego oraz oprogramowania na stacjach roboczych;
- Obsługa problemów w zakresie standardowego oprogramowania;
- Zarządzanie dostępem użytkowników do systemów informatycznych;
- Zarządzanie oprogramowaniem komputerowym, licencjami oraz infrastrukturą
informatyczną, planowanie modyfikacji, rozbudowy oraz modernizowanie bazy sprzętowo – programowej;
- Współpraca i wyjaśnianie problemów z producentami oprogramowania;
- Usuwanie drobnych awarii sprzętowych, w tym drukarek i skanerów;
- Współpraca z zewnętrznymi serwisami urządzeń;
- Dokumentacja i raportowanie wykonywanych działań;
- Inne zadania zlecone przez przełożonych.
Od kandydatów oczekujemy:
- Wykształcenia kierunkowego informatycznego – średnie ze zdaną maturą lub wyższe;
- Dobrej znajomości zagadnień z zakresu informatyki;
- Wiedzy z zakresu administracji sieciami LAN;
- Znajomości budowy, instalacji i konfiguracji komputerów i sprzętu komputerowego;
- Umiejętności instalacji i konfiguracji standardowego oprogramowania i rozwiązywania problemów występujących podczas tych czynności;
- Bardzo dobrej organizacji czasu pracy;
- Odpowiedzialności za jakość i terminowość realizowanych zadań;
- Wysokiej kultury osobistej i zaangażowania;
- Umiejętności pracy zespołowej;
- Komunikatywności.
Oferujemy:
- Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę – preferujemy długotrwałą współpracę;
- Stałe wynagrodzenie i regularne premie;
- Pracę od poniedziałku do piątku 8.00-16.00;
- Wolne weekendy;
- Poszanowanie work-life balance;
- Możliwość ubiegania się o dofinansowanie do studiów;
- Po okresie próbnym możesz liczyć na umowę o pracę na czas nieokreślony;
- Szkolenia zewnętrzne i wewnętrzne – stawiamy na rozwój i ciągłe doskonalenie w wykonywanej pracy;
- Program poleceń pracowniczych – szansa na dodatkową gratyfikację za aktywność i inicjatywę;
- Dofinansowanie do wypoczynku;
- Pracę w biurze przy Grochowskiej, z doskonałym dojazdem również komunikacją miejską,
- Pracę w firmie, która odnosi sukcesy na polskim rynku od ponad 25 lat, działając na perspektywicznym rynku usług finansowych.
Prosimy o zamieszczenie zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji. Zastrzegamy sobie prawo skontaktowania się z wybranymi kandydatami.
Aplikuj na to stanowisko
MŁODSZY ASYSTENT KSIĘGOWEGO
MŁODSZY ASYSTENT KSIĘGOWEGO
Główne zadania:
- Wprowadzanie dokumentów finansowych do programu księgowego;
- Udział w przygotowywaniu okresowych analiz i raportów finansowych na potrzeby organizacji;
- Udział w zamykaniu okresów rozliczeniowych;
- Zadania bieżące związane z obsługą przedsiębiorstwa i jego pracowników;
- Archiwizowanie i porządkowanie dokumentów oraz koordynowanie ich obiegu;
Od kandydatów oczekujemy:
- Wykształcenia minimum średniego;
- Znajomości programu MS Excel;
- Odpowiedzialności za jakość i terminowość realizowanych zadań;
- Bardzo dobrej organizacji czasu pracy;
- Wysokiej kultury osobistej i zaangażowania;
- Umiejętności pracy w zespole;
- Zdolności do analizy danych finansowych i wyciągania wniosków;
- Komunikatywności;
- Innowacyjności.
Mile widziane:- doświadczenie w zakresie programów finansowo-księgowych;
- Ukończenie specjalistycznych kursów księgowych;
- Status studenta lub absolwenta wydziałów ekonomicznych (finansów, rachunkowości lub zarządzania);
- Znajomość języka angielskiego.
Oferujemy:
- Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy zlecenia lub umowy o pracę;
- Wsparcie rozwoju zawodowego (kursy, szkolenia, awanse);
- Możliwość zaliczenia praktyk studenckich;
- Program poleceń pracowniczych – szansa na dodatkową gratyfikację za aktywność i inicjatywę;
- Pracę w firmie, która odnosi sukcesy na polskim rynku od ponad 25 lat, działając na perspektywicznym rynku usług finansowych.
Prosimy o zamieszczenie zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji. Zastrzegamy sobie prawo skontaktowania się z wybranymi kandydatami.
Aplikuj na to stanowisko