Asystent w Biurze sądowo-prawnym
ASYSTENT W BIURZE SĄDOWO-PRAWNYM
Główne zadania:
- Weryfikacja wyników rozpraw na Portalach Informacyjnych Sądów Powszechnych;
- Tworzenie, aktualizacja i zarządzanie danymi w wewnętrznym systemie operacyjnym;
- Przygotowywanie prostych pism, w szczególności wniosków o nadanie klauzuli wykonalności, wniosków o doręczenie orzeczeń z klauzulą prawomocności oraz wniosków o uzasadnienie orzeczenia;
- Wsparcie zespołu w przygotowywaniu dokumentów do wysyłki, w tym kompletowanie korespondencji i tworzenie odpisów pism;
- Wsparcie pracowników w przygotowywaniu i obsłudze korespondencji urzędowej oraz w pozyskiwaniu niezbędnych danych i dokumentów;
- Kopiowanie, skanowanie i drukowanie innych dokumentów;
- Pomoc przy innych codziennych działaniach biurowych i administracyjnych;
- Współpraca z pozostałymi komórkami Spółki oraz podmiotami zewnętrznymi;
- Dbanie o dobry wizerunek firmy, zgodnie z jej wartościami.
Nasze wymagania:
- Status studenta prawa lub ukończone studia prawnicze;
- Podstawowa znajomość procedur administracyjnych i prawnych;
- Znajomość programu pakietu MS Office w stopniu średnio zaawansowanym;
- Skrupulatność i odpowiedzialność za jakość i terminowość realizowanych zadań;
- Umiejętność wyznaczania priorytetów i zarządzania swoim czasem;
- Wysoka kultura osobista i zaangażowanie;
- Komunikatywność;
- Umiejętność pracy zespołowej;
- Punktualność i rzetelność.
Mile widziane doświadczenie w pracy biurowej lub administracyjnej oraz znajomość obszaru windykacji i procesu dochodzenia należności.
Oferujemy:
- Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy zlecenia lub umowy o pracę;
- Pełne wsparcie w okresie adaptacji na stanowisku pracy;
- Wolne weekendy - pracę od poniedziałku do piątku;
- Poszanowanie work-life balance;
- Program poleceń pracowniczych – szansa na dodatkową gratyfikację za aktywność i inicjatywę;
- Pracę w biurze na Pradze Południe z doskonałym dojazdem również komunikacją miejską;
- Pracę w firmie, która odnosi sukcesy na polskim rynku od 30 lat, działając na perspektywicznym rynku usług finansowych.
Informujemy, że w spółce obowiązuje Procedura zgłoszeń wewnętrznych.
Zastrzegamy sobie prawo skontaktowania się z wybranymi kandydatami.
Aplikuj na to stanowisko
Młodszy specjalista ds. HR
MŁODSZY SPECJALISTA DS. HR
Główne zadania:
- Sporządzanie dokumentów związanych z zatrudnieniem w spółce;
- Zakładanie i prowadzenie akt osobowych;
- Dbałość o poprawny obieg, terminowość i aktualność dokumentacji pracowniczej;
- Udzielanie porad i wsparcia pracownikom w sprawach związanych z zatrudnieniem;
- Obsługa systemu E-Pracownik;
- Obsługa programu Multisport;
- Tworzenie raportów i analiz dotyczących różnych aspektów zarządzania zasobami ludzkimi;
- Wsparcie kompleksowej obsługi procesów rekrutacyjnych;
- Wsparcie obsługi procesu dotyczącego realizacji potrzeb szkoleniowych w spółce;
- Współtworzenie modelu kompetencyjnego obejmującego poszczególne stanowiska w spółce oraz zakresów obowiązków służbowych;
- Współtworzenie systemu ocen pracowniczych.
Nasze wymagania:
- Wykształcenie minimum średnie;
- Doświadczenie z zakresu HR;
- Znajomość przepisów prawa pracy i procesów HR;
- Umiejętność tworzenia i prowadzenia dokumentacji pracowniczej;
- Odpowiedzialność za jakość i terminowość realizowanych zadań;
- Umiejętność logicznego myślenia oraz stosowania posiadanej wiedzy w praktyce;
- Skrupulatność, bardzo dobra organizacja czasu pracy;
- Wysoka kultura osobista i zaangażowanie;
- Dobra znajomość pakietu MS Office;
- Umiejętność szybkiego uczenia się.
Mile widziane wykształcenie wyższe z obszaru HR, zarządzania lub administracji.
Oferujemy:
- Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę – preferujemy długotrwałą współpracę;
- Po okresie próbnym możesz liczyć na umowę o pracę na czas nieokreślony;
- Szkolenia zewnętrzne i wewnętrzne – stawiamy na rozwój i ciągłe doskonalenie w wykonywanej pracy;
- Comiesięczne premie wynikające z regulaminów, podnoszące zasadnicze wynagrodzenie;
- Pracę od poniedziałku do piątku 8.00-16.00;
- Dofinansowanie do wypoczynku;
- Bonusy pieniężne świąteczne i okolicznościowe;
- Program poleceń pracowniczych – szansa na dodatkową gratyfikację za aktywność i inicjatywę;
- Możliwość ubiegania się o dofinansowanie do studiów;
- Pracę w biurze na Pradze Południe, z doskonałym dojazdem również komunikacją miejską;
- Pracę w firmie, która odnosi sukcesy na polskim rynku od 30 lat, działając na perspektywicznym rynku usług finansowych.
Informujemy, że w spółce obowiązuje Procedura zgłoszeń wewnętrznych.
Zastrzegamy sobie prawo skontaktowania się z wybranymi kandydatami.
Aplikuj na to stanowisko
Prawnik w Biurze wierzytelności specjalnych
Prawnik w Biurze wierzytelności specjalnych
Główne zadania:
- Sporządzanie pism procesowych i opinii prawnych;
- Analizowanie i kompletowanie akt spraw sądowych;
- Analizowanie sytuacji prawnej i faktycznej prowadzonych spraw;
- Kontaktowanie się z organami wymiaru sprawiedliwości;
- Reprezentowanie Spółki w kontaktach z podmiotami zewnętrznymi.
Nasze wymagania:
- Ukończone studia prawnicze;
- Rozpoczęta aplikacja prawnicza;
- Chęć podejmowania ambitnych zadań, które obejmują różnorodne dziedziny prawa;
- Gotowość do pracy stacjonarnej w siedzibie Spółki;
- Bardzo dobra organizacja czasu pracy;
- Odpowiedzialność za jakość i terminowość realizowanych zadań;
- Skrupulatność i punktualność;
- Wysoka kultura osobista i zaangażowanie.
Mile widziane:
- Praktyka zdobyta w sądzie, urzędzie lub kancelarii;
- Rozpoczęta aplikacja przygotowująca do zawodu radcy prawnego;
- Znajomość prawa cywilnego, karnego, procedury cywilnej i karnej oraz prawa upadłościowego;
- Umiejętność obsługi systemów prawnych np. Lex, Legalis.
Oferujemy:
- Pracę w firmie, która odnosi sukcesy na polskim rynku od 30 lat, działając na perspektywicznym rynku usług finansowych;
- Środowisko pracy sprzyjające rozwojowi;
- Pracę nad skomplikowanymi i wieloaspektowymi sprawami;
- Po okresie próbnym możesz liczyć na umowę o pracę na czas nieokreślony;
- Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę – preferujemy długotrwałą współpracę;
- Stałe wynagrodzenie i regularne premie;
- Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00;
- Poszanowanie work-life balance;
- Program poleceń pracowniczych – szansa na dodatkową gratyfikację za aktywność i inicjatywę;
- Dofinansowanie do wypoczynku.
Informujemy, że w spółce obowiązuje Procedura zgłoszeń wewnętrznych. Z jej treścią można się zapoznać na stronie internetowej spółki w zakładce Relacje inwestorskie i Ład korporacyjny. Link bezpośrednio do dokumentu: https://www.gpm-vindexus.pl/media/Procedura_zgloszen_wewnetrznych_w_GPM_Vindexus_SA.pdf.
Aplikuj na to stanowisko
Młodszy asystent księgowego
Młodszy asystent księgowego
Główne zadania:
- Wprowadzanie dokumentów do programu księgowego;
- Księgowanie faktur i wyciągów bankowych w systemach księgowych;
- Wspieranie działań związanych z zamknięciem miesiąca;
- Pomoc w przygotowywaniu okresowych raportów i analiz na potrzeby organizacji;
- Zadania bieżące związane z obsługą przedsiębiorstwa i jego pracowników;
- Wsparcie pracowników w Departamencie finansowym w ich codziennych czynnościach zawodowych;
- Archiwizowanie i porządkowanie dokumentów oraz koordynowanie ich obiegu.
Nasze wymagania:
- Wykształcenie minimum średnie;
- Znajomość programu MS Excel w stopniu podstawowym;
- Gotowość do pracy stacjonarnej w siedzibie Spółki;
- Odpowiedzialność za jakość i terminowość realizowanych zadań;
- Bardzo dobra organizacja czasu pracy;
- Wysoka kultura osobista i zaangażowanie;
- Umiejętność pracy zespołowej;
- Zdolność szybkiego uczenia się;
- Komunikatywność;
- Innowacyjność.
Mile widziane:
- Znajomość programów finansowo-księgowych;
- Status studenta lub absolwenta wydziałów ekonomicznych (finansów, rachunkowości lub zarządzania).
Oferujemy:
- Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy zlecenia lub umowy o pracę;
- Pracę od poniedziałku do piątku;
- Wsparcie rozwoju zawodowego (kursy i szkolenia, awanse);
- Możliwość zdobywania wiedzy od zespołu Departamentu finansowego;
- Możliwość zaliczenia praktyk studenckich;
- Pracę w biurze na Pradze Południe, z doskonałym dojazdem również komunikacją miejską;
- Pracę w firmie, która odnosi sukcesy na polskim rynku od 30 lat, działając na perspektywicznym rynku usług finansowych.
Informujemy, że w spółce obowiązuje Procedura zgłoszeń wewnętrznych. Z jej treścią można się zapoznać na stronie internetowej spółki w zakładce Relacje inwestorskie i Ład korporacyjny. Link bezpośrednio do dokumentu: https://www.gpm-vindexus.pl/media/Procedura_zgloszen_wewnetrznych_w_GPM_Vindexus_SA.pdf.
Aplikuj na to stanowisko
Specjalista ds. windykacji telefonicznej
Specjalista ds. windykacji telefonicznej
Główne zadania:
- Automatyczne wybieranie i odbieranie połączeń telefonicznych;
- Prowadzenie negocjacji telefonicznych w sprawie spłaty zobowiązań;
- Zawieranie porozumień z dłużnikami;
- Udzielanie informacji na temat możliwości spłaty zobowiązań;
- Motywowanie dłużników do spłaty i monitorowanie realizacji harmonogramu spłat;
- Aktualizacja danych klientów;
- Dbanie o dobry wizerunek firmy, zgodnie z jej wartościami.
Nasze wymagania:
- Warunek konieczny: doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta;
- Rozwinięte zdolności negocjacyjne i komunikacyjne;
- Umiejętność pracy z różnym typem klientów;
- Odporność na stres i cierpliwość;
- Pewność siebie w kontakcie z trudnym klientem;
- Podzielność uwagi – umiejętność jednoczesnego słuchania i pisania;
- Wysoka kultura osobista, opanowanie i empatia;
- Analityczne myślenie i sprawna obsługa komputera.
Mile widziane:
- Znajomość systemu do telemarketingu Predictive Dialer;
- Doświadczenie w windykacji telefonicznej.
Oferujemy:
- Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę – preferujemy długotrwałą współpracę;
- Stałe wynagrodzenie i comiesięczny system premiowy wynikający z regulaminu;
- Po okresie próbnym możesz liczyć na umowę o pracę na czas nieokreślony;
- Szkolenie wstępne oraz pełne wsparcie w okresie adaptacji na stanowisku;
- W pełni płatne szkolenie wstępne - otrzymujesz wynagrodzenie za okres szkoleniowy w pełnej wysokości;
- Wolne weekendy - pracę od poniedziałku do piątku;
- Poszanowanie work-life balance;
- Kameralny i zgrany zespół;
- Dofinansowanie do wypoczynku oraz bonusy świąteczne;
- Program poleceń pracowniczych – szansa na dodatkową gratyfikację za aktywność i inicjatywę;
- Swobodną i pozytywną atmosferę wzajemnego wsparcia;
- Pracę w biurze na Pradze Południe z doskonałym dojazdem również komunikacją miejską,
- Pracę w firmie, która odnosi sukcesy na polskim rynku od blisko 30 lat, działając na perspektywicznym rynku usług finansowych.
Informujemy, że w spółce obowiązuje Procedura zgłoszeń wewnętrznych. Z jej treścią można się zapoznać na stronie internetowej spółki w zakładce Relacje inwestorskie i Ład korporacyjny. Link bezpośrednio do dokumentu: https://www.gpm-vindexus.pl/media/Procedura_zgloszen_wewnetrznych_w_GPM_Vindexus_SA.pdf.
Aplikuj na to stanowisko