MŁODSZY ASYSTENT W BIURZE POLUBOWNYM
MŁODSZY ASYSTENT W BIURZE POLUBOWNYM
Główne zadania:
- Przygotowywanie wniosków oraz pism do sądów, urzędów, notariuszy lub innych instytucji państwowych;
- Przygotowanie prostych pism do klientów;
- Aktualizacja danych w systemie informatycznym Spółki oraz w arkuszach Excel;
- Analiza spraw pod kątem określonych parametrów i kryteriów merytorycznych;
- Wsparcie pracowników Biura w ich codziennych czynnościach zawodowych;
- Dbanie o dobry wizerunek firmy, zgodnie z jej wartościami.
Nasze wymagania:
- Wykształcenie minimum średnie;
- Znajomość programu pakietu MS Office w stopniu średniozaawansowanym;
- Odpowiedzialność za jakość i terminowość realizowanych zadań;
- Umiejętność wyznaczania priorytetów i zarządzania swoim czasem;
- Wysoka kultura osobista i zaangażowanie;
- Umiejętność pracy zespołowej;
- Zdolność szybkiego uczenia się;
- Punktualność i rzetelność.
Mile widziane:
- Status studenta (preferowane kierunki: ekonomia, finanse, prawo);
- Doświadczenie na podobnym stanowisku;
- Znajomość obszaru windykacji i procesu dochodzenia należności.
Oferujemy:
- Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy zlecenia lub umowy o pracę;
- Pełne wsparcie w okresie adaptacji na stanowisku pracy;
- Wolne weekendy - pracę od poniedziałku do piątku;
- Poszanowanie work-life balance;
- Program poleceń pracowniczych – szansa na dodatkową gratyfikację za aktywność i inicjatywę;
- Pracę w biurze na Pradze Południe z doskonałym dojazdem również komunikacją miejską;
- Pracę w firmie, która odnosi sukcesy na polskim rynku od blisko 30 lat, działając na perspektywicznym rynku usług finansowych.
Prosimy o zamieszczenie zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji. Zastrzegamy sobie prawo skontaktowania się z wybranymi kandydatami.
Aplikuj na to stanowisko
ZASTĘPCA KIEROWNIKA DS. UMÓW I PRZETARGÓW
ZASTĘPCA KIEROWNIKA DS. UMÓW I PRZETARGÓW
Główne zadania:
- Poszukiwanie aktualnych i przyszłych postępowań przetargowych;
- Czynny udział w postępowaniach przetargowych: przygotowanie i wysyłka dokumentów przetargowych, pozyskiwanie danych niezbędnych do przeprowadzenia analizy i wstępnej wyceny pakietów wierzytelności, uczestnictwo w licytacjach, udział w pracach związanych z uzgadnianiem treści umów przelewu wierzytelności i ich zawieraniu;
- Badanie dokumentacji przetargowej obrazującej kondycję przedmiotowych wierzytelności oraz przygotowanie analizy niezbędnej do ich wyceny;
- Przygotowanie danych dotyczących zakupionych wierzytelności w celu ich importu do systemu informatycznego Spółki;
- Archiwizacja dokumentacji operacyjnej;
- Wsparcie przełożonych w realizacji zadań podległej komórki organizacyjnej;
- Projektowanie oraz wprowadzanie zmian wpływających na poprawę efektywności Biura;
- Udział w tworzeniu i aktualizacji materiału procesowego Biura;
- Bieżąca współpraca z podmiotami zewnętrznymi i innymi jednostkami oraz komórkami organizacyjnymi Spółki.
Nasze wymagania:
- Wykształcenie wyższe, preferowane studia ekonomiczne lub prawnicze;
- Doświadczenie na podobnym stanowisku;
- Znajomość branży windykacyjnej;
- Wiedza z zakresu strategii, procesów i praktyk dotyczących przetargów;
- Sprawna obsługa MS Office;
- Wysoko rozwinięte zdolności negocjacyjne i komunikacyjne;
- Zadaniowe podejście do pracy;
- Umiejętność nawiązywania i podtrzymywania relacji;
- Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu;
- Umiejętność wyznaczania priorytetów i zarządzania swoim czasem;
- Dokładność i skrupulatność;
- Analityczne myślenie i umiejętność wyciągania wniosków.
Mile widziane:
- Doświadczenie udziału w procesach przetargowych;
- Wiedza w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi.
Oferujemy:
- Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę – preferujemy długotrwałą współpracę;
- Stałe wynagrodzenie i comiesięczny system premiowy wynikający z regulaminu;
- Po okresie próbnym możesz liczyć na umowę o pracę na czas nieokreślony;
- Pełne wsparcie w okresie adaptacji na stanowisku;
- Wolne weekendy - pracę od poniedziałku do piątku;
- Dofinansowanie do wypoczynku oraz bonusy świąteczne;
- Program poleceń pracowniczych – szansa na dodatkową gratyfikację za aktywność i inicjatywę;
- Swobodną i pozytywną atmosferę wzajemnego wsparcia;
- Pracę w biurze na Pradze-Południe z doskonałym dojazdem również komunikacją miejską;
- Pracę w firmie, która odnosi sukcesy na polskim rynku od blisko 30 lat, działając na perspektywicznym rynku usług finansowych.
Prosimy o zamieszczenie zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji. Zastrzegamy sobie prawo skontaktowania się z wybranymi kandydatami.
Aplikuj na to stanowisko
SPECJALISTA DS. WINDYKACJI TELEFONICZNEJ
SPECJALISTA DS. WINDYKACJI TELEFONICZNEJ
Główne zadania:
- Automatyczne wybieranie i odbieranie połączeń telefonicznych;
- Prowadzenie negocjacji telefonicznych w sprawie spłaty zobowiązań;
- Zawieranie porozumień z dłużnikami;
- Udzielanie informacji na temat możliwości spłaty zobowiązań;
- Motywowanie dłużników do spłaty i monitorowanie realizacji harmonogramu spłat;
- Aktualizacja danych klientów;
- Dbanie o dobry wizerunek firmy, zgodnie z jej wartościami.
Nasze wymagania:
- Warunek konieczny: doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta;
- Rozwinięte zdolności negocjacyjne i komunikacyjne;
- Umiejętność pracy z różnym typem klientów;
- Odporność na stres i cierpliwość;
- Pewność siebie w kontakcie z trudnym klientem;
- Podzielność uwagi – umiejętność jednoczesnego słuchania i pisania;
- Wysoka kultura osobista, opanowanie i empatia;
- Analityczne myślenie i sprawna obsługa komputera.
Mile widziane:
- Znajomość systemu do telemarketingu Predictive Dialer;
- Doświadczenie w windykacji telefonicznej.
Oferujemy:
- Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę – preferujemy długotrwałą współpracę;
- Stałe wynagrodzenie i comiesięczny system premiowy wynikający z regulaminu;
- Po okresie próbnym możesz liczyć na umowę o pracę na czas nieokreślony;
- Szkolenie wstępne oraz pełne wsparcie w okresie adaptacji na stanowisku;
- W pełni płatne szkolenie wstępne - otrzymujesz wynagrodzenie za okres szkoleniowy w pełnej wysokości;
- Wolne weekendy - pracę od poniedziałku do piątku;
- Poszanowanie work-life balance;
- Kameralny i zgrany zespół;
- Dofinansowanie do wypoczynku oraz bonusy świąteczne;
- Program poleceń pracowniczych – szansa na dodatkową gratyfikację za aktywność i inicjatywę;
- Swobodną i pozytywną atmosferę wzajemnego wsparcia;
- Pracę w biurze na Pradze Południe z doskonałym dojazdem również komunikacją miejską,
- Pracę w firmie, która odnosi sukcesy na polskim rynku od blisko 30 lat, działając na perspektywicznym rynku usług finansowych.
Prosimy o zamieszczenie zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji. Zastrzegamy sobie prawo skontaktowania się z wybranymi kandydatami.
Aplikuj na to stanowisko