Z pomocą lokalnym przedsiębiorcom

Epidemia COVID-19 to wielkie wyzwanie dla przedsiębiorców. W tym trudnym okresie warto wspierać zwłaszcza tych małych, lokalnych. Dlatego – łącząc siły z Fundacją im. Pawła Włodkowica –w jeden z listopadowych poniedziałków  wybraliśmy się na zakupy do miejsca prowadzonego z pasją: Manufaktury Chleba „Pajda” na warszawskim Targówku. Zakupione wypieki trafiły do jednego z warszawskich domów dziecka.

Manufaktura Chleba „Pajda” to niewielka piekarnia działająca na warszawskim Targówku (ul. Montwiłłowska 1)  od ponad roku. Jej właścicielami są Maria i Paweł Tkaczuk. Jak mówią, prowadzenie biznesu w dobie pandemii jest nie lada wyzwaniem. - Naszymi  klientami były na przykład - cieszące się bardzo dobrą renomą - restauracje. Niestety, właścicielom nie udało się utrzymać biznesu podczas wprowadzonych, jesiennych obostrzeń – mówi Maria Tkaczuk.

To właśnie tę warszawską piekarnię poprosiliśmy o przygotowanie wypieków, które smakowałyby dzieciom. I w ten oto sposób aromatyczne brioszki z kremem truskawkowym i muffiny z malinami, łącznie 200 sztuk, trafiły wprost na podwieczorek do podopiecznych jednego ze stołecznych domów dziecka.

- Cieszymy się, że udało się zrobić trochę dobrego – mówi Grzegorz Woch, Kierownik ds. marketingu i PR w firmie GPM „Vindexus” S.A. - Po pierwsze, wsparliśmy lokalnego przedsiębiorcę. W dobie pandemii tym małym firmom jest szczególnie trudno. Po drugie – sprawiliśmy choć trochę słodkiej radości dzieciom, a to bezcenne. Mogę zapewnić, że to nie ostatnia tego typu akcja – podsumowuje Grzegorz Woch.

Podziekowania.pdf

Zapraszamy do zapoznania się z galerią.
 Galeria zdjęć
Oddzwonimy do Ciebie